Minggu, 05 April 2015

Keresahan sepi

Petikan-petikan gitar mengiringi keresahan ini,keresahan yang akan membawaku dalam damai esok atau mendorongku dalam penyesalan masa tua.
Hal yang seharusnya bahagia ku gadekan demi masa depan yang lebih dari sekarang.
Keresahan ini,,ya keresahan ini yang membuatku yakin untuk masih menjalani hidupku disini. Di lorong-lorong yang sengaja kugelapkan demi menikmati sepi. Bayang masa lalu mendorong tuk berfikir tentang tujuan hidup dan tujuan setelah hidup,hanya lorong-lorong gelap dan keresahan ini yang membuatku masih hidup.

0 komentar:

Posting Komentar

http://www.resepkuekeringku.com/2014/11/resep-donat-empuk-ala-dunkin-donut.html http://www.resepkuekeringku.com/2015/03/resep-kue-cubit-coklat-enak-dan-sederhana.html http://www.resepkuekeringku.com/2014/10/resep-donat-kentang-empuk-lembut-dan-enak.html http://www.resepkuekeringku.com/2014/07/resep-es-krim-goreng-coklat-kriuk-mudah-dan-sederhana-dengan-saus-strawberry.html http://www.resepkuekeringku.com/2014/06/resep-kue-es-krim-goreng-enak-dan-mudah.html http://www.resepkuekeringku.com/2014/09/resep-bolu-karamel-panggang-sarang-semut-lembut.html